пʼятниця, 1 вересня 2017 р.

На першому уроці

Добрий день, мої любі діти!
Я щаслива зустріти вас.
Хай вам радісно сонечко світить
Й будемо вчитися…
В добрий і мирний час!
Щиро в школі вас вітаю,
Щастя й успіхів бажаю.
Привітай, того, хто справа,
Привітай, того, хто зліва,
Руки міцно потискаєм
Й працювати починаєм.


На урок четвертокласники підготувались
 до вправи "Я вам розкажу...".
Кожен розповів, де побував влітку, що цікаве бачив.
Переглянули презентацію "Моя Україна" та
 "Україна  - Європейська держава".

















Привітали Софійку з днем народження.
Виношу подяку всім учням за активність на уроці,
за цікаві розповіді.
Щоб ви були щасливими вам заповім:
Любіть Батьківщину всім серцем своїм!
Найбільше у світі любіть ви її!
Є інші держави, є інші краї-
А рідна Вітчизна у світі одна,
Для вас, мої друзі, як мати, вона.

Немає коментарів:

Дописати коментар