пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

На уроці позакласного читання

Сьогодні на уроці позакласного читання ми розглянули тему "Рідна домівка, рідна сім'я - тут виростає доля моя". 
Сім'я, родина, рідня, рід... Ці слова важливі для кожного з нас, бо вони означають найрідніше - наше коріння. 
Доречною на цьому уроці булв виставка
"У колі рідної родини",
яку діти, разом з батьками підготували до акції, а також прочитали оповідання та вивчили напам'ять вірші та прислів'я.
Наша виставка.

 Плотніков В., Надворна О., Надворний Т.,
Соболь Е., Ринковий В.,

Яскульський І., Домарецька К., Руденко М.,
Бук А.та Безверхий С. розповіли напам'ять 
українську народну пісню "Дорогі гості"

Карпів А. та Руденко М. склали діалог
"Яка стежка найкраща".

Боднарюк Б. та Коваль Т декламували вірш 
"Наша хата".

Корецька Л. розповідала вірш "Колисаночка", а
Музиченко С. - "Вчуся у мами".


Вірш "Я навчаюся у тата" вивчили Сидоренко М.,
Ревенко С., Надворна О., Надворний Т., Яскульський М., Безверхий С,

Прислів'я про родину розповідали
Богдан, Софія, Марк, Ангеліна, Саша, Катя, і Веніамін.

Виношу подяку учням за активність на уроці,
батькам - за підтримку і відповідальність.





Немає коментарів:

Дописати коментар