вівторок, 1 вересня 2015 р.

На першому уроці

Сьогодні свято завітало в школу,
Бо 1 вересня і продзвенів дзвінок.
Змужнілі, сонцем зласкані улітку,
ми починаєм перший наш урок!









Сьогодні, люба дітвора,

У нас цікава буде гра.

Уявіть, що ми, малята,

Вирушаєм мандрувати.

Вирушаємо ми нині

В подорож по Україні.


1зупинка
Рідний край, Україна, Батьківщина, Вітчизна.






Алла Олександрівна Надворна розповідає легенду про Україну.





Робота в групах.



2 зупинка
Державні символи України.






Наш герб – тризуб:

Це воля, слава й сила.

Наш герб – тризуб

Недоля нас косила.

Та ми зросли, ми є ми завжди будем.
Добро і пісню несемо ми людям


Слова палкі, мелодія врочиста
Державний Гімн ми знаємо усі.
Для кожного села, містечка, міста
Це клич один з мільйонів голосів.


Учні співають Гімн України.





Наш стяг пшениця у степах

Під голубим склепінням неба.

3 зупинка
Народні символи України.

Настасія Сергіївна Сидоренко розповідає про рослини-символи.


Робота в парах.

4 зупинка
Мій рідний край, моя історія жива.






Я Україні милій віддаю.
Люблю твої ліси, степи, річки, озерця
Й ліричну пісню лагідну твою.




Усе мені тут рідне: і поля й озерця
Я міцно на своїй землі стою.
Тепло своїх долонь і розуму, і серця
Я Україні рідній віддаю.







5 зупинка 
Вітальна.
Привітали літніх іменинників.







Вітаємо Музиченко Софійку з днем народження!

Ось і закінчився наш перший урок.
Спасибі всім хто працював.
Актором був, вірші читав,
Хто вміло групу виручав,
Хто нам в усьому помагав.
Та тим, хто в гості завітав.
На цьому прощавайте
І ще не раз до нас у гості завітайте!


Немає коментарів:

Дописати коментар