понеділок, 15 червня 2015 р.

Cьогодні в таборі - День здоров'я.

Цікаво, змістовно і весело пройшов сьогоднішній день в нашому таборі.  Діти відвідали дитячу районну бібліотеку, де на них чекала цікава гра-мандрівка "Країною загадки", провели  бесіду "Здорові зуби - чарівна посмішка", грали в ігри, побували на тринажерах, провели годину спілкування " Здоров'я - найдорожчий скарб" з елементами тренінгу та переглянули повчальні мультики. Всі заходи сьогоднішнього табірного дня були спрямовані на збереження здоров'я дітей, адже і назва дня - День здоров'я.




Ігри на шкільному подвір'ї.



Бесіда "Здорові зуби - чарівна посмішка"


Бібліотекар Галина Олександрівна Степаненко 
проводить гру-мандрівку "Країною загадки"






Перегляд мультиків.

Грали в футбол.


Проводили ігри та естафети.





На тренажерах.

Година спілкування "Здоров'я - найдорожчий скарб"

















Немає коментарів:

Дописати коментар