середа, 8 квітня 2015 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я


Кожній дитині потрібне міцне здоров'я, щоб учитись, рости, досягати успіхів. У житті найголовніше бути здоровим, адже народна мудрість говорить: "Здоров'я - усьому голова", "Було б здоров'я, все інше наживеться".
До Дня здоров'я в нашій школі були проведені веселі перерви, на яких діти виконували  танцювальні рухи, грали в цікаві ігри, веселились.










На кожному уроці першокласники із задоволенням
виконують фізкультхвилинки, різні руханки.

Раз - зарядку залюбки
завжди роблять першачки.

Раз, два, три та раз, два, три - 
неодмінно повтори.
- Сила, спритність і постава
фізкультури добра справа.

На уроці основ здоров'я діти розповідали прислів'я про здоров'я,
про дотримання режиму дня, про корисний відпочинок,
про народні традиції і здоров'я, показували вправи ранкової гімнастики.

Учні 1 групи готуються розповідати про дотримання
режиму дня.
Учні 2 групи демонструють виконання вправ 
ранкової гімнастики.

Про народні традиції і здоров'я повідомляють 
учні 3 групи.
День здоров'я у школі пройшов цікаво, змістовно і весело.
Дякуємо за веселі розваги соціолога школи Шкворець Л. Д. 
та педагога-організатора Гарнагу О. О.




Немає коментарів:

Дописати коментар